Onze cliëntenraad

De cliëntenraad praat zo’n 4-6 keer per jaar met het bestuur over de
gemeenschappelijke belangen van alle cliënten, van alle locaties en
alle vormen van dienstverlening.

De cliëntenraad werkt twee kanten op:

  • We denken mee over nieuwe plannen van de directie, zeker als
    deze plannen merkbaar zijn voor de cliënten;
  • We luisteren naar de wensen en ideeën van cliënten om de
    dienstverlening nóg beter te maken en we bespreken dit met de
    directie.

De Cliëntenraad geeft een stem aan iedereen die mee wil denken over nieuw beleid en het verbeteren van de dienstverlening van Ontmoeting

Wil je iets aan ons vertellen, neem dan contact met ons op. We
bezoeken soms locaties om ons oor te luisteren te leggen en te
zien hoe cliënten gebruik maken van de diensten. Of het nu gaat
om inloop en activiteiten, begeleid wonen, forensische zorg of
ambulante begeleiding, alle cliënten tellen evenveel mee.
Waar Ontmoeting er alles aan doet om mensen weer perspectief te
bieden in hun leven, helpt de cliëntenraad om de belangen van alle
cliënten aan bod te laten komen.

Contact opnemen met de cliëntenraad

Martin de Goffau

Voorzitter Cliëntenraad Ontmoeting

06 305 68 022 cr@ontmoeting.nl

Veelgestelde vragen

  • Hoe dien ik als cliënt een klacht in?

    Je kan het klachtenformulier invullen en per post of per mail opsturen naar het onderstaande adres.

    Indienen klacht
    Stichting Ontmoeting
    T.a.v. klachtenfunctionaris
    Postbus 263
    3990 GB Houten
    030 635 4090
    klacht@ontmoeting.nl

  • Hoe kom ik in contact met de cliëntenombudsman?

    Bij Ontmoeting hebben we een externe ombudsman voor cliënten.

    Cliëntenombudsman
    Marianne de Koning
    marianne@deverbindingskamer.nl