RENDER ZONE

http://www.ontmoeting.nl/renderzone/

homepage

Op deze pagina:
Mizuchi

Render programma voor Games


Mizuchi

GAME RENDER PROGRAMMA voor Windows platform

Een Render Engine voor het ontwikkelen van Games, waarbij het render gedeelte kan worden geïntegreerd in de Game software.

 

Waarom al die aandacht voor zo'n tussenproduct voor de GAME Industrie?

Bij GAMES wordt onderzoek gedaan naar rendertechnieken die SNEL, SUPER SNEL een goed resultaat kunnen neerzetten. Bij Render software wordt er automatisch vanuit gegaan dat er wel tijd (dan moet de gebruiker maar betere hardware aanschaffen . . .) genoeg is om een fantastisch rendering te maken.

Of dat in werkelijkheid, in de dagelijkse praktijk ook zo is valt sterk te betwijfelen. In 2016 is er een botsing tussen wat render programma's denken dat goed is voor de klant en de dagelijkse realiteit van de gebruiker ontstaan.

Vandaar dat alle aandacht uitgaat naar vooruitstrevende GAMES ontwikkelaars, daar worden echt grote stappen genomen.

 

Mizuchi

van Silicon Studio, Tokyo Japan

Opgericht in 1999
Takehiko Terada is president en CEO.

 

Physically based rendering, movie level postprocessing effects.

Real-Time graphics

 

The cutting-Edge- Real-Time Rendering Engine

https://www.siliconstudio.co.jp/middleware/mizuchi/en/

 

De ontwikkelafdeling van Mizuchi

https://www.siliconstudio.co.jp/en/corporate/

Silicon Studio 's to show off new Mizuchi game engine at GDC

LINK kitguru.net

NB.

Heeft u wel eens een foto van een ontwikkelafdeling van Render Software gezien? Of een groepsfoto? Ze zijn er, maar je moet er echt naar zoeken.

 

 

homepage

omhoog